Reviewbeleid

Algemene werkwijze mbt reviews

Admiraal vitaal hecht veel waarde aan een positieve klantbeleving en transparantie.

Om de klantbeleving te meten en transparantie te geven richting potentiële klanten maakt Admiraal vitaal gebruik van Google reviews op het Admiraal Google account.

Deelnemers aan workshops wordt gevraagd om een review te schrijven en terugkerende klanten word gevraagd om een review te schrijven die alle ervaringen bij Admiraal combineert.

Deelnemers aan trajecten van meerdere sessies worden aan het eind van het traject gevraagd om een review te schrijven.

Admiraal vitaal monitort de reviews met als doel om te reageren op alle gepubliceerde reviews en om te controleren of er alleen reviews geplaatst worden door mensen die daadwerkelijk diensten van Admiraal afgenomen hebben.

Scorebeleid

Google reviews werkt met een 5 sterrensysteem. Waarbij 5 sterren het hoogst haalbare resultaat is en 1 ster het laagst haalbare. Admiraal Vitaal streeft naar 5 sterren, maar minimaal 4 sterren, wat een ruim voldoende is.

1 ster: onvoldoende

2 sterren onvoldoende

3 sterren: Voldoende (6 op schaal van 10)

4 sterren: Goed (8 op schaal van 10

5 sterren: Heel goed (10 op schaal van 10)

Aanpassen of verwijderen van reviews

In geval van racistische opmerkingen en andere ethisch onverantwoorde teksten behoudt Admiraal vitaal het recht om reviews te wijzigen of verwijderen, alleen met gegronde redenen die ook vermeld zal worden. Ook als een review aantoonbare niet klopt of nep is behoudt Admiraal het recht om te verwijderen.

In geval van een minder positieve review zal Admiraal Vitaal trachten contact op te nemen met de betreffende persoon om de situatie te bespreken en samen tot een positieve oplossing te komen. In geval van een minder positieve ervaring hoopt Admiraal daar rechtstreeks telefonisch of per mail over gecontacteerd te worden, nog voordat een review geplaatst wordt.

Gesponsorde reviews

In geval van betaalde reviews of reviews op gesponsorde producten of diensten zullen deze reviews aangeduid worden met de classificatie ‘gesponsord’.